3/07/2015

Sahibinden.com'dan Bir İlk

Türkiye’nin en büyük e-ticaret platformlarından sahibinden.com, Türkiye’de ilk olma özelliğine sahip yeni uygulaması “Geçici Numara Servisi” ile kullanıcılarına en kaliteli ve güvenilir hizmet deneyimini yaşatmaya devam ediyor.


“Geçici Numara Servisi” sayesinde bireysel kullanıcılar, ilanlarını verirken artık ilan detayında yer alan cep telefonu numaraları yerine sahibinden.com’un atadığı 0850'li telefon numaralarını ücretsiz olarak kullanabiliyor. İlk etapta emlak ilanları için geçerli olacak bu servis ile kişisel cep telefonu numaralarının görünmesine gerek kalmadan ilan sahibine kolaylıkla ulaşılabiliyor.

Yeni uygulama hakkında açıklama yapan sahibinden.com İş, Servis ve Müşteri Deneyimi Yönetimi Genel Müdür Yardımcısı Bora Biçer, “Geçici Numara Servisi” ile önemli bir hizmete daha imza attıklarını ifade etti. Biçer, “Aralık 2014 verilerine göre 31 milyon tekil ziyaretçi sayısına ulaşarak, dünyanın en büyük Türkçe içerikli web sitesi olma özelliğimizi koruduk. Kullanıcı memnuniyetini en üst seviyede tutmayı ilke edinen hizmet anlayışımız doğrultultusunda en önemli önceliğimiz kullanıcılarımızın güvenini sağlamak ve bu güveni devam ettirebilmek. Bu doğrultuda Türkiye’de ilk kez yapılan bir uygulama kurgusunu hayata geçirdik ve “Geçici Numara Servisi”ni hizmete soktuk. Yeni uygulamamızda belirlediğimiz 0850'li telefon numaraları ile gelen aramaları ilan sahiplerine yönlendiriyoruz ve kullanıcılarımızın kişisel cep numaralarını vermeden rahatça ulaşılmalarına imkân sağlıyoruz. Kullanıcılarımızın beklenti ve talepleri doğrultusunda geliştirdiğimiz uygulamalarımızla daha kaliteli ve güvenli alışverişin ilk adresi olmayı sürdüreceğiz” dedi.


John Doe
Yazar hakkında kısa yazı...

2 yorum:

 
© Copyright 2016 Siteadresi.com Tüm Hakları Saklıdır.